03 Ocak 2011

Mesαj αtαrken "Konu:" yαzαn yeri boş bırαkmαk yerine noktα (.) koyαnlar, Çok αçıklayıcı oldu sağolun.

Gerçekten yani. Bu aralar yeni bir sorunum da o. Nedir bu arkadaşım? Madem bi bok anlatamican orda, o zaman boş bırak amk! Tamam biliyorum biraz fazla abartmış olabilirim, bu aralar her boku kafama takıyorum, olmadık yerlerde, olmadık zamanlarda, olmadık kişilere, olmadık şeyleri söylüyorum. Ben de anlamadım! Buna bir son vermek gerek. Ama ne zaman, ve nasıl? Bu konuda bana yardımcı olacak kişiler sizi burdan mucksluyorum. Bu arada beybiler, Ashley'm sağolsun, bloguma benim hiiç anlamadığım bir iş olan, yeni blog temasını ekledi.. Yok kod ekliyomuşun, yok mod ekliyomuşun. Anlamam ben! Blog mu eklicem? Eklerim abi. Ben ekle dedim mi eklicek o blog o yeni temayı! Yeniliğe açık olmak lazım arkadaşım! Bu hazır blog işi bizi kasaaar! İstemem ben öle şey! Ben ekledim mi eklencek! Zaten şerrefsiz pc Şablon Tasarımcısı'nı açmıyor, sinirlerim tepemde yine üşüştü başıma.. Sıçıcam azına atıcam şu camdan aşşa görçek hoşafı çıkınca ebesinin amını şerefsiz!! Biliyorum çok küfür ediyorum, ama dediğim gibi bu aralar yine hehelerim tepemde.. "Bu kızda bi idiotluk var abi. <3" Derseniz de anlayışla karşılarım yemin ediyorum. Ben bi sayfamın istatisliklerine bakiyim bi bakiyim kimler gelmiş kimler gitmişş!! Uçup gelirim birazdan ben azcık bekleyin emi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder