30 Aralık 2010

günaydınlar olsun efenim

Selamın aleyküüüüm. Ay bugün iğrençtii. Tek kelimeyle İĞRENÇ.  Blog yazmaya bile üşeniyorum artık o derecee. Sabahın köründen beri hastanedeyim lan. Kan aldırdım az daha küüt diye gidiyodum aldırırken. Bi de şerefsiz karının ne kadar ağır bi eli varmış öyle lann al al bitmedi dedim artık yiter yae kan kalmadıığ. İki saat sızlaya sızlaya bi hal oldu kol kalmadı sıçtı kolumun azına hayvan karı yaee. O karıyı burda göriyim sıççam bacanaa ama o kadar derin izler bıraktı bende. hele bide ben şimdi gittim ya doktordan çıktım kanımı aldırdım işte sonra egk çektirmek için gittim kapının önüne yaşlı bi nene vardı oturdum yanına. Karı bana bakıyo ben karıya. Bakışıyoz biz bülee. sonra ben dayanamadım kafamı çevirdim. amcam bi an önce girmem için sıradaki kadına işiniz acilmi diye sordu karı bi bağırdııı aboovvv :D dedim tamam git gir içeri lanet olsun sittir git :D sooora işte girdim içeri sıra bana geldi of pof cof diye diye soyunduk falan böyle bişeyler taktı bana falan. ayak bileklerime el bileklerime göğüs bölgeme falan işte. ilk çok heyecanlanmışım oyüzden 2-3 kere tekrar çekti falan en sonunda da çizgiler düzgün çıktı bi yerde bozukluk varmış orda da çok heyecandanmış ben hatırladım tabii heyecanlandığım yeri :D sevdiğim çocuğu düşünüyodum lan ben orda :D öpüyodu sarılıyodu çocuk bana falan :D:D hay yarabbi dışardan gören de dicek ki karıdaki fanteziye bak lan dicek :D ayıp ayıp hooh :D neyse şimdilik behlül kaçsın birazdan geri döncem bihterim bekle beni. Mucuks.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder