29 Aralık 2010

Uyusunda büyüsün

Acccayip uykum var be blog. Demin de amcamlar filan geldi babam sağolsun büütün elaleme yaymış bayıldığımı.. amcam özel olarak konuştu falan fişmekan.. Bişey yoh didim anlamıyo lan adam. Neyse en sonunda anlatabildim ben buna olayı. Sora noldu biliyon mu blog? Bu sefer diğer amcam geldi.. Hah didim lan bi sen eksiktin.. Ayıp olacak da şindi yani özel hayatın gizliliği diye bişey var hacı. orda duuur, hooopp,çüşşşş yani. Öbür taraftan herkes bildiğini okuyo mal mal sorular soruyo, yok şuran ağrıyomu? yoh buran ağrıyomu? yoh gıçın ağrıyomu? yoh başın ağrıyomu? kolundaki izler ne öyle? -alerji amca yaee. -hıııı. (iki saat evire çevire inceler. kolumu siktin lan yeter bırak artık höküz herif.) cık cık cık cık olmaz dikkat et kendine bak sıçmışsın kolunun azınaaa. olmaz olmaz.. sora öbür amcam atlıyo. (2 kişi konuşurken 3.ye ne düşer? böhöhöhöhöyt.) -Giribel İnfekziyön o giribeeel.. (La olum az bi sus dişimi kırcam!) - he ya bak giribel olabilir o. (dalga geçiyorum orda. bi yandan gülmekle meşgulüm. ben bunu dedikten sonra anam kolumu bi cimçirdi. abooov diyorum.) -yaee anne napıyon yaeeee. tipine girdim ben. -sus cevap verme. neyse sus orda da. Kal altta amk. İşin ne? Sülalenin en küçüğüsün. Sus taam sus sabret huuuh derin nefessssss huuuuhhhhh potansiyel enerjii.. huuuuhh kinetik enerjii.. ne saçmalıyom ben yae. neyse. iiişte böyleeeee.. bu kadar mamalak bi ailem var maalesef pucca'nın tabiriyle kekomançi.. (kronun bir level üstüymüş:p) eh bende uyyim artık yarın doktora gidçem. saat 11'e yirmi kala.. Off Poff sıçtın Mercimek sıçtııın.. Bi de işin kötüsü daha önceden de idmanlıyım gitmiştim o doktora Esra bilmemne falan fişmekan cart curt.. hamile karı karnı burnunda. gittimmi raporsuz göndermiyi :D:D ama doğurmuştur o çoktaaan.. neyse ben gider yaparım hele bi de çocuğu kızsa ozaman anlar derdimi.. biraz da kaşların ortasını havaya kaldırdık mı al sana bal gibi Emrah.. Bal dök yala yani. Höstt yanlış anlamayın adostlar orda kesinlikle cinsel anlamlı bi şaka yoktu.. :D Kendine iyi bak blog.. Belki sabah uyanana kadar bi izleyici gelir bloguna.. Aaaah ah nerddeeeeee.. İyi geceler öptüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder