29 Aralık 2010

Merabaaaaa! :))

Selam herkeseee! Sanada selam yeni blog! :) Açıkçası, kendimi tanıtmam gerekirse, ben bir pilav canavarıyım. Ciddi anlamda. Bi de patates kızartması. Bu ikisi olsun başka bir şey olmasın gibisinden bi isteğim var benim. Ama maalesef pilav ve patates kızartması yiyemiyorum.. Doktorlar yasaklıyor. Sonra bi kabız oluyom varyaa! Off anam off.. Artık böyle "ıkııın ııkııın az kaldıı aaaazz, hadi lan çıksana sende sıçtırtma azınaağ!" Gibi bişeyler mırıldanıyorum. O kadar kötü mesele yaniğ. Oyüzden ben çorbalara mahkumuuum! Nefret etsem bile.. Şimdi, biraz ilk postun havasıyla kendimden bahsediyim..
Efenim şincik benim adım, var ama sölemem. Hihi hoho kimse sölemiyo ben niye söliyim!:p Belki ilerdee, o da 200 izleyicim falan olursa kendi resmimi bile koyarım hacı :D Benim bok gibi suratımı hangi dallama görmek isterse artık :D niyse şincük ben tırnak yimeyi kendime alışkanlık haline getirdim taammı. Şindi de kendime kutu kutu acı oje yetiştirmeye çalışıyorum. Hafiften eski haline dönüyo yani gelişme var kanka :) Baba tarafından birazcık şanssız bir blog kızıyım ama ne olursa olsun babamı ölümüne seviyorum. Akıl almaz derecede hiperaktif, özentilikten nefret nefret nefret eden, tamamen kendi emeğiyle biryerlere gelip bununla övünmeyi amaçlayan(inşallah de inşallah de!), sıradan, monoton yaşayan, bi an önce tiyatro okulunu bitirmek isteyen bi kızım ben işteee :) şu bloguma güzel bi tema yaparsam çok mutlu olcam o ayrı :) ya hacılar bide ziyaretçi olarak falan gelenlere söylüyorum; şu sayfanın yanında kaç kişi online falan fişmekan olayı varya, onun sırrını bana bi anlatırsanız size bool bol dua ederim hea. :D Bakalım nasıl gidicek bu blog işi.. Allah sonumuzu hayretsin. Hayırlısı neyse o olsun...:p Öptüm!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder