29 Aralık 2010

Hastayım, yastayım

Tekrar selam blog. Çook hastayım çoooook. Bak anlatıyom şindi nolduğunu.
İlk olarak, bi boğaz ağrım var. Konuşamıyorum! Konuşurken bıçak saplıyolar sanki boğazımaaağ. :( Sonracıma, bugün tam iki kez bayıldım!! Ben de anlamadım yahu. Gözümün önüne siyah bi perde iniyo sonrası bi boşluk.. Yürürken paaaaattt güüüüümmm hoooop derken kapaklanıyorum bi seksen yere. :/  Artık annem bana bebekmişim gibi bakmaya başladı böyle sürekli yat, aman ayağa kalkma, bi şeycikler yermisin? karnın açmı? bak o da bayılmana sebep olabilir senin haa! karnın aç mı bak doooru söle!!?? kız kızım ben sana uyu demedim miiiiğğğ??? Haaa demedim miiğğğ?? Az ana sözü dinle azzzz!! Çıt çıt çıt ne yazıyon sen o klavyedee! Elleri kırılasıcaa senii!! Kız kızım uyusana yahuu!!! Böyle off ben napeem nerelere gideem tipinde dolanıyo evde :D dedim artık yiter anne yaeee. ergenlikteyim ben yaneeeeeeğğğ. isyanım var ulenn. acıların kızıyım :D ama yok anlamıyo kardeşim anlamıyo kadın. kot kafa mıdır nedir yae.:p şaka :D bu arada ne kadar azap çeksemde hastalığın iyi yanı, yemek yemek için içerlere koşturmana gerek yoook, çöp atmak için mutfağa kadar gitmene gerek yoook, anneeeeeeeeeeğğ diye bi barıyom hemen dibimde bitiyo anam benim canım anam canıım canım canımm. <3 Ay lap may madır. <3 İşin ikinci boyutuuu, (kötü boyut.çook kötü çook :(. ) Yarın okulda parti var ve yılbaşı çekilişinin hediyeleri verilceek ve ben gidemiceeeğm :(( Böhhüüüüüüüüüüüüüüüüüü.... Ah blogum, vah blogum.. Ben neymişim be blogum.. Selma çıktıydı banada. Neyse veririm cuma günü artıkın. Ben kime çıktım acaba yaeee?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder