14 Ocak 2011

uzun zaman üzerine bloga merhaba

Tam 1 hafta oldu.. Ya da iki ? Bilmiyorum.. Ama seninle dertleşmeyi özledim blogcuk.. Ya ben şimdi bu aralar yine bi garip oldum. Tam piskoya bağlayacakken en ufak bişey oluyo uçuyom ben havaya. Ay hayat güzel ya falan tiplerine giriyorum.. Sonra tabii yine pörsüyo benim surat yaklaşık 2 veya 3 saat sonra.. Ama böyle beni sevindirebilecek güçteki bir kaç küçük olay olduktan sonra böyle uçuyorum. Yani cidden flying moda giriyorum ben. Şimdi de Atiye Deniz bi parça çıkarmış. Anaaam! anaaam! Tam benlik ha. :) al sana link bebeyim, http://www.facebook.com/profile.php?id=1507141378#!/video/video.php?v=144034908987305&notif_t=video_tag kıymetimi de bil haa facebooktan yolluyorum ben onuu :D benim de profilim etiketli orda yaniii :D ben de varım orda hadi bulun bakiyim :D ismim abidik gubidik bişey anlarsınız zaten :D. Nihaha. Bulduğunuzda ekleyin beni mesajda atın blogdan buldum yazın kabul ederim beybiler. Bi kaç dene resmim var onlarıda silmek lazım tabii. Mazallah internet alemi yani karşında fingirdeştiğin herif baban bile çıkabiliyo anacım güvenmiycen yani.. Ben şimdi facebook hesabı olmayanları da düşünerekden youtubedan ekliycem bide videoyu. Bulabilirsem tabii. Dur ben bi buliyim birazdan burdayım!.. Geldiiim. buldum da şarkıyı. Anacım ben salağım harbi salak yaa. Feysbukta 2011 yeni parça yazıyo ama yutupa ekleyen herif 2009da eklemiş! pööööh.. neyse ekliyim ben videoyu nolursa olsun yani şimdi silemicem o kadar cümleyi aramızda 2 yılın lafı olmaz dimi panpalar? Haydi izleyin kopun eller havaya yiihuuuu. :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder