05 Nisan 2011

Dershane sonu.


Dershanede son ders (Türkçe) kitap okuduğum için sınıftan atıldım. Bunun kadar büyük mutluluk yok aslında. Hoca durdu durdu, kalk dedi bana. Ben de afalladım tabii. "Ben mi?" Dedim. O da "Evet evet. Kalk. Kitabını da al. Çık dışarı dışarıda oku." Dedi. Sırıttım. "Memnuniyetle." Dedim. Pek ala okudum dışarıda kitabımı dersin son 20 dakikası boyunca full kitap okumak.. Düşünsene ? Müthiş lan. Valla mk. Tuvalete girdim, kapıyı kitledim, klozetin kapağını kapatıp üstüne oturdum, biiiiii güzel de bacak bacak üstüne attım. Oh. Hayat bana güzeldi o son 20 dakikada valla. Kitabı sıra altına saklamak yok, gizliden gizliden silgim düştü diye eğilip sayfaları hatim etmek yok, açtım kitabı koydum kucağıma, bi de güzel okudum ki varya! Değmeyin keyfime! Hahayt!
Edit: Yukarıdaki gifi koymamın nedeni, bu kızın benim kopyam olması. Ben de siyah saçlıyım, kaküllüyüm, ve onun gözlerinden biraz daha açık renk gözlerim var. Aynı zamanda neredeyse o kız kadar minyonum. Parmaklarım uzundur, o da boyumdan kaynaklanır zaten. Benim boyumu gören "Maşallah zürafa!" diyor zaten mk. Gerçi benim boyum değil, bacaklarım uzunmuş doktorun dediğine göre. Ama ben inanmıyorum. Tamam, en dikkat çeken yerim bu yaşta olmama rağmen fısır sivilce olan suratım ve bacaklarım ama yine de kendimi övmeyi sevmediğim için belki de bunları konuşmaktan haz etmem. İşin özü, bu kız bana acayip benziyor. Saç desen ben, surat desen ben, vücut desen ben. Kısaca, beni merak edenler bu mala baksın. Öpüyorum gencolar.<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder