12 Eylül 2011

Belirli bir cümle yok.

Uzun zamandır yazmıyordum bloga. Baya oldu.
Bilmiyorum belki de sadece başım sıkıştığında yazıyorum buraya. Bilemiyorum.. Ama garip bir ruhsuzluk var üzerimde şu aralar. Onun nedenini de bilmiyorum.. Bol bol ağlayasım, içimi dökesim geliyor bazen. Onun nedenini de bilmiyorum.. Bakın, Halil Sezai mod: "İsyeeeeaaaan" tipindeyim yani şu aralar..
Aşık değilim, sadece stresler var üstümde. Üstüme çok gelen insanlar var.. Sabır sınırlarımı zorlayan.. Sabrım taşmadan anlatmak istiyorum bazı şeyleri onlara; ama anlamıyorlar. İlla deliyle deli olmak gerek sanırsam..
Bende olacağım. Demiyorum.. Hayır, hayır demiyorum.. Demiyorum çünkü; olamam. Olamayacağımı biliyorum.
Neyse, sadece stres var üzerimde, onu anlatmak istedim. Bi insanın üzerinde stres olması için illa da aşık olması gerekmez zaten.
2 tane başarısız aşk girişimi yaşadım bu yaz zaten.
Hayatımın en kötü yazıydı bu yaz zaten.
Hayır hayır.. Hayatımın en kötü yılıydı 2011 zaten..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder