13 Eylül 2011

Gençler ben geldim.

Ben geldiimm, ödevler bitti. İki dk. yazayım dedim. De kimse yok? Az yorum yapın ya. Yalnız hissediyom valla :(
Neyse, konuya gelelim. Bugün çok mal şeyler oldu. Gerizekalı bi arkadaşım, kafama takıldı. Bana trip attı bugün, facebook durumunda. Bende akşam nedenini sordum. "Hatırlamıyorum" dedi. Neyse. Çokta umurumda. Aman banane ya. Naparsa yapsın.
Ki konuşuyoduk yani. Ne bileyim böyle seviyodum onla konuşmayı. Sabaha karşı; Acemi Cadı'yı açıyoduk ikimizde, izlerken bi yandan da mesajlarda sahnelerle dalga geçiyoduk mesela. Güzeldi yani. Şimdi suratıma bakmıyor. Kırıldım, ne diyeyim.
Peki, bana geçelim.
Ben aynıyım (: bi farklılık yok.. Cidden yok. Değişen hiçbişey yok.
Demin iki dk foto çekineyim dedim. Yahu tipten tipe girdim o nasıl bişeydi ya? Adam gibi çekinemedim, poz vereyim diyorum. Yok, olmuyor. Yapamıyorum. En son bıraktım.. Dedim ne halin varsa gör. Kendi kendime gülmeye başladım falan. Ya rezil oluyorum.
Hatta bence film yapılmalı; her fotoğraf çekinmeye çalıştığımda söylerim bunu kendi kendime.. "Kızların fotoğraf çekinmeye çalışırken girdikleri kılıklar." Diye bi tane yapsalar; topluma çok faydalı olur bence.

Onu geçin de, ben iki hafta önce falan aşıktım..
Herif beni kıracak birşey söylediğinde;
İlk önce böyle oluyordum;
 Sonra böyle;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder