13 Eylül 2011

sen özellikle "bırakmayacağım." diyip de terkettiğinden beri güvenmiyorum kimseye.

tekrar ben geldim. ödevleri mödevleri bitirdim hop burdayım.
başlıktanda görüldüğü gibi; psikopata bağladım. Halil Sezai Mod again desek iyi olur.
hiç gitmem dedi, hep burdayım, yanındayım dedi birisi.
anlat; ben dinlerim seni.. dedi birisi, anlattım, cevap bile vermedi. veremedi, sustu.
Seviyorum dedim. Ben de! diyip sarılmasını beklerken, "seviyo musun?" dedi ve mal mal bakmaya başladı.
aradan zaman geçti; tekrar konuştum.. İşim var. diyip savurdu başından.
Sabrettim, yine konuştum. Evet evet, konuştum.. Ama yine acı çektim. yine acı çektim, hiç bırakmadı peşimi acı.
arkadaşım bir tanesi; "gülmek sana çok yakışıyor be!" dedi. "hep gül lan, hakediyorsun pislik. yakışıyor.." dedi.. Gülmeyi en çok hakedenler hep kan ağlayanlar değilmidir zaten? Ben ağlayamıyorum. Bazen olur bende öyle.. Patlama noktam olur. Biryere kadar ağlamam, ağlayamam. Ama bir olay olur ki, gözyaşlarımı tutamam artık. Ama işin garip tarafı; ben hiç olmadık olaya bile ağlayabiliyorum öyle durumlarda. Ne olacağım belli olmuyor.. Değişiyorum, mesela arkadaşım çimdik atıyor; ağlıyorum. Mesela dedim :D örnekti. :D

Neyse işte.. Öyle.. Ben gideyim ya. Ama gitmeden bir şarkı vereceğim size. Beni anlatan bir şarkı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder