09 Nisan 2011

Dershane sınavı.



     Olum dertliyim lan. Dershanede sınav var bugün amk. Hatta sadece bugün yetmezmiş gibi hem bugün hemde yarın var abi ya. Ben Uğur Dershanesi'ne gidiyorum ya amk, bizim buraya da yeni açıldı, Kavram'dı burası. Yeni açıldığı için Uğur'u tanıma sınavı yapıyorlarmış. Çok bi boka yarayacak sanki. Yarın ki sınav da Genel Başarı-7.
Böhhüüüüüüüüyy.:(
     Aslında ben bugün olana gitmeyecektim ama babam öğrenmiş. Nereden öğrendi diye sorarsanız; babam mobilyacı benim. Hem mimarlığını, hem yapılışını, hem kurulumunu her bi bokunu o yapıyo mobilyanın. Uğur'a da geçtikleri için annem yanlışlıkla ağzından babamın mobilyacı olduğunu kaçırdı. Of ya. Şimdi onunla çalışıyo bizim dershane yani. Yani sürekli görüşüyolar, yani her bi boktan haberi var. Yani ben sıçtım.<3
     Babam da ordan öğrenmiş işte benim cumartesi de pazar da sınavım olduğunu. Yoksa ben söylemeyecektim ki. Aslında sınav 1 saat, hiçbir şey. Ama sınav diye beni acayip kasıyo abi ya. Şimdi bu sbs illeti de yaklaştı ya amk, iyice biniyolar üstümüze. (Bkz: Bincem üstüne vurcam kırbacı.<3) Yarış atı gibi hissediyorum kendimi ya. Yemin ederim geçen gün rüyamda bu Güllaç hocayı gördüm ! Diyodu ki; "Bi okul kazansan ne olacak ? Kocaya vercekler seniii! Meheheh!" diyodu la. Valla amk. Allah'ım sen sonumu hayret yarabbim.
     Ay neyse bugün çok güzel oldum. Meheh. Bak anlatıyorum panpa;
Üstümde Miss Poem'in uzun dizüstü elbise gibi bi boku. (Renk: Siyah. Üstünde yeşil çiçekler var. Göğsünün tam ortasında da sarı, pembe, yeşil zigzaglı çizgiler var.) Altımda Victoria Beckham'ın kotu.(meheheh. yeni çıkandan meheheh.) Altımda ise tabii ki krem rengi Converse.<3 Ablamın hediyesi. k5
Hadi öpüyorum gencolar. Sınav nası geçti diye sorcaksınız gelince, biliyorum. Ama bok gibi geçicek biliyorum da.<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder