08 Nisan 2011

Vay amk.

    
Abi bi yorum yazın ölmezsiniz ya. Bu ne kardeşim hergün bloga bakıyorum acaba yorum yazmışlar mı diye bi umutlanıyorum bi umutlanıyorum varya, o anda karşıma Cadı Sila çıksa gözüm görmicek. Tamam biliyorum sıkıcı yazıyorum. Berbatım, havalı bile değilim, belki de kendime özgü bir havam bile yok, hiç olmadı en son seçenek olarak özentiyim de mi bana yorum yazmıyosunuz lan! Hayır amk, özenti de değilim! Blogumun adını kimseden özenmeden koydum, bloguma kimseye özenmeyerek yazıyorum. Herşey düşünerek yapıldı, hepsine en az 10 kez  kafa patlatılıyor. Hiçbiri de kimseden örnek alınarak yapılmadı! Hiçbiriniz kalkıpta "Hehe işte sen Ayşe Fadime'ye özeniyosun ki bu postun aynısı onda yazıyoduuu. Hehehe." diyemezsiniz! O kadar emek var bu blogda. Allah için, yazık değil mi ya?
       Neyse, inanıyorum bundan sonra biraz 'emeğe saygı' gösterirsiniz. Sadece 10 izleyici var zaten!
Gelelim bugün başıma gelenlere,
abi inanamazsınız nolduğuna yaa! Kafayı yiyodum resmen! :D
Şimdi bizim sınıf öğr.miz hem sınıf, hem Fen öğretmeni.
Biz de arkadaşla (kız arkadaş. adı ne olsun? Hımmm, buldum! Adı Sütlaç olsun.=) Biz de sütlaçla tuvalete gittik, ellerim terlemişti benim. Yıkıyacaktım.
Neyse sonra bizim İng. hocası hastalanmış. Geberesice. Bize embesil membesil kaptırmayı biliyo ama. Mal.
Ben de sordum sütlaça, neden hastalandı acaba bu hoca? diye. O da dedi ki, "Bilmiyorum valla. Aman gebersin! Çok da umurumda!" dedi. Ben de güldüm, "Deme lan öyle. Yazık." dedim. O arada bizden 1 yaş büyük son senesi olan kızlar geldi. Bu arada söylemeyi unuttum en önemli yerlerden birini. Biz bunları konuşurken bi kız saçını topluyo yanda. Ben de yazık falan diye, o kız ing. hocası gelince ötmesin diye dedim zaten! İçime doğdu sanki amk. (Kız ötmedi ama daha kötüsü oldu.)
Kızlar da kaşar maşar bi kızın dedikodusunu yapıp kaptırıyolar bu arada. O saçını toplayan orospu da "Şşşşt! Susun olum (Fen hocasının adı Güllaç olsun. :D) Güllaç hoca tuvalette!" diye tısladı. Biz Sütlaç'la bakıştık. Gözler bön bön bu arada. O orospu da söylemedi bize böyle böyle Güllaç içerde diye daha önceden! Mal! Kaşar! Öf ya! Sütlaç nası kaçıyo varyaa! Ben direk kendimi tuvaletten bahçeye zor attım zaten. Allah'tan ben bişey söylemedim! Ama Sütlaç'ın durumu çok vahim. Çok hemde. Çooook.  O Güllaç Sütlaç'ın dediklerini duymadıysa ben de neyim varya. Of amk. İnşallah disipline gitmez.
Bundan başka bi bokta olmadı zaten. Her bok aynı. Hiç değişen bişey yok. Hayatım klişelerle sürüp gidiyor. Ama bu olayı asla unutmayacağım, hayatım boyunca. Çok süper birşeydi ama ya! :D:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder