10 Nisan 2011

haftasonum bomba gibiydi lan!




    Hayatımda ilk defa ciddi anlamda bir haftasonumun acayip keyifli geçtiğini itiraf edebilirim. İşte başlıyorum itiraflarıma;

     Bir arkadaşımla ve annesiyle arabayla gezintiye çıktık. İlk önce parka gittik, Sporcular Parkı'na, gerizekalı pislik yüzüğümü kırdı. Ayı.
     Sonra Sarıyer'e gittik. Anasını sattığımın semtinde köpeğini kapan sahile gelmiş! Ulan sağımı döndüm it, soğumu döndüm it. Napıcamı şaşırdım. İtleri de çekiyorum heralde, elimde simiti görünce hepsi başlıyo dillerini 20 metre aşşa indirmeye! Tekme atıyodum bi tanesine az kalsın. O da ısırıyodu. Sahibine döndüm o arada, dedim ki "İtinize sahip çıkın be sizde!" diye bi bağırdım. Hoooop, tüm gözler bende. Çok dikkat çekiciyim napıyım.<3
     Sonra onların evine gittik. Çok şirin, hemde çook şirin bir evleri var. Bakımlı bayağı, küçük, ama çoook tatlı ya! Pasta falan yedik, bulgur pilavı yedim akşam, salçasız böyle sarı gibi bi renkti, yanında da ayran içtim. Böyle yeniyomuş bunlar! Öyle söylediler. Anam bi midem bulandı, bi bulandı. Nevrim döndü sandım. Niye oldu bilmiyorum ama 2 bardak ayran içtim, hata bende. Gerçi ikinci bardaktan sadece bir yudum almıştım, arkadaşın annesi dik şunu kafana diyince tek dikişte içtim, o yüzden oldu herhalde.

     Neyse, işin özü acayip eğlenceliydi. Bunları yapmadan önce de sınava gitmiştim. Sınav kolaydı yia. Matematikten 4-5 boşum var. Acayip kazıktı onlar, o yüzden. Abi 5 bilinmeyenli denklem sormuşlar ya. Amk, onu sbsde sormazlar lan!
     Bugünde sınav vardı, söylemiştim dün sabahki yazımda. Saati kurduğum halde, kalkamadım. 9'da başlıyodu sınav. 9'a çeyrek kala kaldırdı babam. "Cadıı, cadıııı kızıııım, saat 9'a çeyrek var kızııım, Cadııı!" Bi fırladım yataktan, aboooov. Kafayı daaank diye çarptım üst kata tabii. Benim pinti annem babam ilerde kız rahatsız olur ranzalı almayalım demesine rağmen gitmiş misafir üstte yatar bahanesiyle (şimdi oyuncaklarımı koyuyor kendisi oraya. Onları gördükçe bebekliğim aklına geliyormuş. Aman ne duygusal! Ağlicam şimdi.) almış o yatağı. Amk, şimdi yatakta bağdaş kurup bile oturamıyorum! İlle de yatıcam yatakta sadece! Haksızlık lan bu! Ben leptobumu kucağıma alıp, çift kişilik yatağımın üstünde yayılabildiğim kadar yayılıp, saatlerce facebookta takılmak istiyodum ama ya! Yatak büyük de baya, insan yatarken tam tepesinde tahta görünce bir garip oluyor yav.

Edit: Buradan anneme tişkür etmek istiyorum, saçımı düzleştirdiğin için sağol anne. Acilen gitmem lazımdı cumartesi günü, ve sen sanki içine doğmuş gibi cuma günü banyodan sonra saçımı düzleştirmiştin. (Gerçi, ben istemiştim ama, neyse. Maksat duygusallık.) Seni seviyorum bebeyim.<3


Behlül kaçar. Öptüm gencolar.<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder